piątek, 7 lutego 2020

Tytuł wymyślę później


Przy piątku, przy okazji burzy na choda-grupach, przy okazji wszystkich dyskusji na Instagramie, wrzucam swoje skromne zdanie.
Wiecie, ja się uczę nie oceniać. Uczę się rozumieć innych, szanować ich zdanie i wolny wybór. Czasem przychodzi mi to łatwiej, czasem gorzej, ale uważam, że praca nad sobą pod tym względem dużo mi daje. Ten, kto wiecznie narzeka, wiele traci. Ten, co ciągle ocenia i krytykuje, gorzknieje. Więcej luzu i dystansu by się nam przydało.


Tytuł wymyślę później


Była sobie Kasia mała,
Co każdego dnia myślała:
„może ja bym schudnąć chciała?
Może bym potrenowała?”

Z dietą zmiany dodatkowo,
Żeby wszystko zrobić z głową.
I trenera trzeba wybrać,
Co by pomógł walkę wygrać.

I szukała, i czytała…
I myślała, co by chciała…
„Wiem już, kiedy będzie bosko! -
- Gdy wybiorę Chodakowską!”

Mała Kasia się wkręciła.
Ewkę bardzo polubiła.
I codziennie z nią ćwiczyła,
I wyzwania z nią robiła.

W grupę dziewczyn szybko wpadła,
Każda Kasi serce skradła.
Na fejsbuku konto miała,
tam raporty wciąż składała:

ile zjadła, co ćwiczyła,
ile kroków, czy przeżyła.
A dziewczyny brawa biły,
Wszystkie wszystkim dały siły.
  
Wszystkie z wszystkich się cieszyły,
Bo efekty piękne były.
Wielka grupa, wsparcia wiele,
Zdrowe duchy w zdrowym ciele.

Aż tu nagle wielkie błoto.
O co chodzi? Co to, co to?
Nagle hejty i podziały,
Laski zmysły postradały.

Ta się czepia, że siłownia.
Ta, że laska jest niesłowna.
Ta, że suplementy zjada,
Ta, że dziś na zumbę wpada.

Ta, że z Anią woli ćwiczyć,
Ta, że źle kalorie liczy.
Ta się z grupy wypisuje,
Jedna drugiej tyłek truje.

I kolejna stąd ucieka,
Grupa żalem już ocieka.
Ciut mi smutno, ale hola!
Moje zdrowie – moja dola!

Jestem wolna, wszystko mogę!
Zrobić szpagat, ćwiczyć nogę…
Siłkę zwiedzać, taniec ćwiczyć,
Byleby się wciąż nie byczyć!
  
Czy spacery, czy podskoki,
To nieważne, to detale!
Robię swoje, idę dalej
I się nie przejmuję wcale.

Najważniejsze: ruch i zdrowie.
Każdy trener Ci to powie.
A w dodatku – daję słowo –
Masz figurę wyjątkową.
Dbaj o siebie i nie marudź,
Nie ma o co robić larum.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz